Pe 10 februarie s-a desfășurat evenimentul Adunare pentru Mișcare în toate magazinele Decathlon din România. Scopul a fost acela de a consuma 1.000.000 calorii într-o singură zi de mișcare!
Ideea a ajuns la o mulțime de români, semn că importanța mișcării a devenit un subiect din ce în ce mai important în viețile oamenilor. Astfel că peste 15.000 persoane s-au alăturat evenimentului online și au urmărit orele de sport, iar aproximativ 600 oameni au participat la orele de sport ținute în magazinele Decathlon din țară.
Așa cum vă spuneam în articolul publicat înaintea evenimentului, un studiu recent arată că 55% dintre români sunt obezi, iar o astfel de inițiativă nu poate avea decât efecte pozitive în societate. Sperăm ca videoclipul de mai jos să inspire și alți oameni să facă sport, iar mișcarea să devină o activitate constantă în viețile lor!
Antrenamentele au fost susținute de către antrenorii Home Training TV, Mădălina Predoi, Campioană Națională la Atletism, și Flavius Predoi, Campion Mondial în Ashihara Karate.
Pe 3 martie are loc un nou eveniment din seria Adunare Pentru Mișcare: acesta se va desfășura în magazinul Decathlon Iuliu Maniu, participarea este gratuită. Mai multe detalii se pot găsi pe pagina dedicată de Facebook.
Despre DECATHLON
DECATHLON oferă iubitorilor de sport articole și echipamente sportive conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu. Magazinul comercializează produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji, cu un raport excelent calitate – preț.
Denumite mărci Pasiune, acestea reprezintă o alternativă viabilă pentru produsele deja prezente pe piață, ce contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor.
Totodată, prin produsele cu eticheta Primul Preț Tehnic, DECATHLON propune clienților săi produsul cu cel mai bun raport calitate-preț, pentru fiecare gamă de produse, cu o garanție de minim 2 ani.
La nivel național, DECATHLON reunește peste 1000 de colaboratori, într-o rețea de 22 de magazine, la care se adaugă platforma online și centrul logistic.
DECATHLON comercializează și articole Made in România, printre care biciclete, încălțăminte concepută pentru drumeții montane și textile pentru ciclism și sporturi de echipă.