321sport prezintă experiența New York Marathon 2018 într-un proiect editorial special realizat în capitala mondială a alergării. Articolele scrise de la New York sunt oferite de Alive de la Secom România, care asigură necesarul de energie pentru toți oamenii activi.
Ar putea fi multe de spus despre evenimentul organizat de Orchard Street Runners în ziua de dinaintea maratonului, dar voi lăsa pozele să vorbească. Am de menționat un singur lucru: reprezentanții a peste 50 de running crews din întreaga lume au venit.
Eu am rămas cu un gol în stomac. Mi se pare incredibil nivelul la care a ajuns alergarea urbană. Este fabulos cum oameni atât de diferiți se întâlnesc pentru un scop comun. Adevărații “vinovați” pentru acest fenomen sunt cei de la Bridge Runners, cei care au fondat conceptul de running crew și care au dat startul unei mișcări globale. Subiectul îl vom aborda într-un documentar special dedicat comunităților de running din NY care inspiră oameni de pe tot globul să se grupeze în echipe și să aducă un impact pozitiv în societățile din care fac parte.
Revin totuși la ce s-a întâmplat la eveniment: pe cât de mulți oameni au fost, pe atât de compact s-a alergat. Au fost câțiva kilometri făcuți în echipă, alături de alergători prietenoși, zgomotoși și puși pe distracție.
Documentarul video Discover the World through its Marathons este prezentat de Alive de la Secom România și încurajat de Under Armour România, Nokia și Air France. Acesta va fi lansat la finalul lunii noiembrie în cadrul unui vizionări organizate la magazinul Under Armour din Mega Mall. Mai multe detalii despre evenimente vor fi anunțate ulterior.